Szervezett káosz

Rendszertelen agymenések, néha gondolatokkal tűzdelve. A káosznak is van mintázata, és a szervezettnek tűnő dolgok is lehetnek kaotikusak...

Friss

  • Dexter... (törölt): nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek (2012.11.15. 07:48) (No) komment
  • mizrolist: @Monsanto: mondjuk akkor már inkább a klasszikus: www.youtube.com/watch?v=qiauaGbxipA :D (2010.07.11. 00:07) Öngól - vagy csak majdnem?
  • Ayda: Röviden és tömören:én őszintén félek a jövőtől. Nem bízom gyakorlatilag egyik pártban sem. (2010.06.10. 12:06) Csontvázak? Hol?

Címkék

HTML

Starcraft II

2010.07.27. 03:12 | mizrolist | Szólj hozzá!

Jómagam vagyok annyira elvakult, hogy akár elmenjek éjfélre egy szoftverüzletbe egy Collector's Editionért - ha Blizzard-játékról van szó, akkor pláne. Ezt a Starcraft 2 is megérdemelte...

Kényelmesre vettem a figurát, így csak 23:10-kor értem a Múzeum körútra - ennek megfelelően a Bródy Sándor utca sarkán táborozhattam le a sor végén. Persze ahogy többen is érkeztek, a sor kicsit betömörödött és előbbre jutottam kb. két lépéssel - de így is kissé meglepett, hogy sikerült olyan profin megszervezni az emberek beengedését, hogy 0:40-re bent voltam a boltban, és 0:52-kor már a hazafelé tartó 907-esen ültem...

Itthon azért beletelt egy órába, mire rájöttem, hogy a telepítő azért nem hajlandó elindulni, mert a Temp mappámat tartalmazó partícióm majdnem tele van és így nincs elég hely az átmeneti fájloknak. Miután erre rájöttem, azt egész könnyen megemésztettem, hogy egy 3200+-os Athlon XP nem felel meg a "2,6 GHz-es Pentium 4 vagy ezzel egyenértékű AMD processzor" definíciónak... még jó, hogy ennek ellenére is elindult a telepítő.

A doboz egyébként gyönyörű, a tartalom megfelelő, a telepítés még folyik :) De hogy fogom összeegyeztetni a SC2-t, a SC1-et (amit szintén végig kéne játszani Brood Warostul...) és a Cataclysmet, meg persze a munkát? Még szerencse, hogy a live WoW-om lejárt majdnem 24 órája... :D

Címkék: játék blizzard starcraft

A bejegyzés trackback címe:

https://mizrolist.blog.hu/api/trackback/id/tr752179018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása