Szervezett káosz

Rendszertelen agymenések, néha gondolatokkal tűzdelve. A káosznak is van mintázata, és a szervezettnek tűnő dolgok is lehetnek kaotikusak...

Friss

  • Dexter... (törölt): nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek (2012.11.15. 07:48) (No) komment
  • mizrolist: @Monsanto: mondjuk akkor már inkább a klasszikus: www.youtube.com/watch?v=qiauaGbxipA :D (2010.07.11. 00:07) Öngól - vagy csak majdnem?
  • Ayda: Röviden és tömören:én őszintén félek a jövőtől. Nem bízom gyakorlatilag egyik pártban sem. (2010.06.10. 12:06) Csontvázak? Hol?

Címkék

HTML

Hogyan nem vettem tévét

2010.06.12. 12:58 | mizrolist | Szólj hozzá!

Elég hosszú ideje nem működik a régi Samsung tévém. Nem dobtam ki, hiszen veszélyes hulladék és egy része újrahasznosítható is - kár lenne érte. Viszont az első normális fizetésem felvétele után egy új készülék megvásárlásán kezdtem gondolkodni - focivébé... amit kissé macerás számítógépen, tv-tunerrel nézni. (már ha dolgozni is akarok értelmesen)

Az első probléma az volt, amikor próbáltam szemrevételezni a kínálatot, hogy a képcsöves tv-k kihaltak. Ez nem meglepetés - az LCD technológia hatékonyabb, élesebb képet ad, és helytakarékosabb is. Az viszont zavaró, hogy ez egyben azt is jelenti, hogy egy készülék 50 ezer forintnál kezdődik, ennyit ugyanis egyben nem akartam kiadni, és még hitelképes sem vagyok... ahhoz túl kevés ideje van elfogadható bevételem.
A b) verzió egy 37 centis képátmérőjű, kicsi hagyományos tv vásárlása lett volna. Ezeket 15 ezer körüli áron vesztegetik - de az a probléma, hogy az összes noname fos. Bizonytalanra nem szórok el ennyi pénzt.
Volt c) eset is... vannak olyan monitorok, amikbe tv-tunert is építettek. Ezek között vannak kisebbek, mint az olcsó (és szintén nem túl jó minőségű) LCD tv-k, ráadásul jobb minőségben, mint az olcsó tv-készülékek. A probléma egyszerű: ezek is 50 ezernél kezdődnek... és megint ott tartunk, hogy ennyi pénzem egyszerre épp nincs.
Ha lenne egy átmeneti kategória, kb. a 30 ezer forintos tartományban, nem lett volna gondom; de ez a zóna gyakorlatilag töküres. Illetve vannak tévék ebben az árkategóriában is: hordozható mini LCD-s készülékek, amik kisebbek, mint némelyik mobiltelefon. Köszönöm, ez nekem kicsi.

A biztonság kedvéért szétnéztem pár szépség- és csomagolási hibás készülékeket forgalmazó bolt weboldalán is, de semmi meggyőzőt nem láttam ezeken sem. Így végül a tv-vásárlás ezúttal elmaradt. És azt tekintve, hogy inkább új számítógépet kéne vennem, jó kérdés, mikor gondolkodom el megint a vásárláson.

Címkék: tv

A bejegyzés trackback címe:

https://mizrolist.blog.hu/api/trackback/id/tr372076107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása