Szervezett káosz

Rendszertelen agymenések, néha gondolatokkal tűzdelve. A káosznak is van mintázata, és a szervezettnek tűnő dolgok is lehetnek kaotikusak...

Friss

  • Dexter... (törölt): nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek (2012.11.15. 07:48) (No) komment
  • mizrolist: @Monsanto: mondjuk akkor már inkább a klasszikus: www.youtube.com/watch?v=qiauaGbxipA :D (2010.07.11. 00:07) Öngól - vagy csak majdnem?
  • Ayda: Röviden és tömören:én őszintén félek a jövőtől. Nem bízom gyakorlatilag egyik pártban sem. (2010.06.10. 12:06) Csontvázak? Hol?

Címkék

HTML

Nyitunk

2010.05.15. 10:30 | mizrolist | Szólj hozzá!

Új blog kezdésekor illik bemutatkozni, azt hiszem.

A nick adott - nem fantáziadús, de amikor először kitaláltam, akkor épp nem voltam a legkreatívabb állapotomban. Nem mondanám, hogy ez az elsődleges, de az Inda elindulásakor épp nem nagyon voltam aktív olvasója az Indexnek, és lemaradtam a jól bevált nickem lefoglalásáról; az utóbbi 12 évben a legtöbb fórumon, ahol regisztráltam, Wolverine néven írtam néha értelmes dolgokat, néha kevésbé értelmeseket. Amikor anno először választanom kellett egy online identitást, kézenfekvőnek tűnt, hogy olyan nevet választok, ami részben kifejezi a rajongásomat a névadó karakter iránt, részben utal az elfojtott pszichopata énemre. Persze azóta rájöttem, hogy mindenkiben lapul egy tömeggyilkos valahol mélyen - no de ilyesmiken ritkán gondolkodik egy gimnazista... Az utóbbi pár évben - elsősorban külföldi oldalakon - az Ydrisselle nicket is használom... a Wolverine sokszor foglalt, nem is túl eredeti, és vannak, akik inkább így ismernek. Ez sem túl fantáziadús névválasztás, hiszen Ydri az első és mai napig legkedvesebb karakterem a WoW-ban.

Valaha vegyésznek tanultam, de sosem dolgoztam a szakmámban; nem is tartom valószínűnek, hogy egyszer visszatérek hozzá. Amivel foglalkozom, azt meg nem tanultam soha: a realitásnál maradva hívjuk ezt a munkakört hírgyárosnak. Az elsődleges(nek tartott) ilyen oldal a jó öreg worldofwarcraft.hu, ahol kevesebb hírt írok, és többet moderálok; a másik (a fizetésem szempontjából fontosabb) a printscreen.hu, amit mostanában kb. nem olvas senki; a harmadik a Gamepod lehetne, ha 1. lenne időm és energiám oda írni; 2. nem döntöttem volna úgy, hogy a jövőben inkább nem írok oda. Ja igen, van egy oldal még, de az meg még nem publikus, szóval térjünk rá vissza akkor, ha az lesz...

Szabadidőmben sportot nézek (szigorúan nézem, nem űzöm) változatos formákban, a snookertől a Forma 1-en át a fociig (a magyar bohócliga - copyright by Labdabiztos - nem foci szerintem), olvasok - az utóbbi időben főleg online tartalmakat, filmeket/sorozatokat nézek és ahogy sejthető, játszom is. Be kell valljam, hogy nem vagyok jó játékos, de nem lehet mindenki jó abban, amit szórakozásból csinál, épp ezért ez nem is zavar. Leginkább az MMORPG-k kötnek le, pontosabban egy részük. A WoW volt az első, és a mai napig nem unom; legalábbis általában nem... Emellett kipróbáltam jópárat, de az ingyenesek közül egy sem tudott komolyabban megfogni, a fizetősekre meg épp nem nagyon van anyagi keretem, de ez szintén olyan tény, ami senkit sem érdekel.

Kezdő bejegyzésnek ennyi talán elég is lesz, a részletek meg majd kikristályosodnak idővel. Ami már most is biztos, hogy az esetlegesen érkező kommenteket moderálni fogom, pontos szabályzatot nem írok hozzá; a spam repülni fog, és ami nekem nem tetszik valamiért, az szintén. Kritizálni ettől még lehet, a moderáció nálam nem cenzúrát jelent.

Ja igen, még egy lényegtelen infó: mától kezdve 30 éves vagyok. De jó nekem.

Címkék: opening

A bejegyzés trackback címe:

https://mizrolist.blog.hu/api/trackback/id/tr32004543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása